A vampire prince's life

Utolsó kommentek

  • York Ketchikan: A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már... (2011.09.08. 23:23) Rossz.Rossz?
  • VampireLady: Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki k... (2010.12.16. 20:30) Nyári rege
  • VampireLady: Szia:D most regisztráltam az oldalon és nagyon meglepődtem, hogy rajtam kívül is vannak ilyen "vám... (2010.12.16. 20:30) Tűzhányó
  • Vámpírherceg: @Draco Fenrir: Igen, meglepően hasonlít a gondolkodás módunk. Legalábbis a kommented alapján nagyo... (2010.07.31. 15:11) Június 17.
  • Draco Fenrir: Annyira átérzem a helyzetedet. Én is tapasztaltam már hasonlót, és ha akarod, segítek neked megvál... (2010.07.31. 15:06) Június 17.
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rossz.Rossz?

Vámpírherceg 2011.08.22. 21:58

Néha mindenkinek el kell gondolkoznia a saját értékein. Néha mindenkinek számot kell adnia az életében elértekről. Nem hittem volna, hogy ennyire félreismertem, áltattam magam.Rossz ember vagyok. Rossz ember vagyok? A nap mint nap történtek egyre jobban a kijelentő mód irányába terelnek. Akárhogy próbálkozom, akárhogy szeretném, mindig van valami hiba, valami apró, vagy nagyobb dolog, amit észrevesznek, amiért leszúrnak. Rossz pasi vagyok. Rossz pasi vagyok? Ismét a kijelentő mód felé kezdek hajlani a történtek miatt. Hogy nem tudom boldoggá tenni a szerelmem, hogy mindig bántom. Hogy úgy tűnik, mindent rosszul csinálok. Vagy rossz ember vagyok, vagy pedig hihetetlenül béna, hogy semmi sem jön össze. Hogy mindennel csak bántom, és minden próbálkozásomból, tettemből csak vita lesz. Már nem értem, nem tudom, mit kellene csinálnom. Tényleg nem...már lassan ott tartok,hogy kétségbeesésemben bezárkózom a szobámba, és nem engedek be semmit és senkit. Még a napfényt sem. Mert félek, hogy csak fájdalmat okozok mindenkinek. Elsősorban a szerelmemnek; pedig minden vágyam, hogy boldoggá tegyem. Úgy tűnik, mégsem tudom, s már nem értem, mivel próbálkozhatnék. Nem szoktam feladni. Soha. Inkább elvérzem, mint hogy meghátráljak. De lassan ott tartok...a félelemtől, hogy rossz ember vagyok.

 

www.youtube.com/watch

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avampireseveryday.blog.hu/api/trackback/id/tr563172035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

York Ketchikan 2011.09.08. 23:23:01

A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már azon gondolkozol, hogy rossz ember vagy, akkor már bukott a teóriád, mert ha valaki rossz - és itt is hibás lenne egy szóval leírni egy egész egzisztenciát - akkor az biztos, hogy nem fog azon gyötrődni, hogy milyen bajok vannak a személyiségével. Önmagunk jóságának megkérdőjelezése az első lépés a helyes változás útján való elindulásnak. Szerintem. De, hogy változhassunk, fel kell valamit adnunk, mert a jó irányba való módosuláshoz is fel kell áldozni - általunk és nem csak általunk - jónak vélt tulajdonságokat, értékeket, mert a változás valami új, és a valami új csak a régi átformálásával jöhet létre. Valamit valamiért. Sok sikert!
süti beállítások módosítása