A vampire prince's life

Utolsó kommentek

  • York Ketchikan: A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már... (2011.09.08. 23:23) Rossz.Rossz?
  • VampireLady: Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki k... (2010.12.16. 20:30) Nyári rege
  • VampireLady: Szia:D most regisztráltam az oldalon és nagyon meglepődtem, hogy rajtam kívül is vannak ilyen "vám... (2010.12.16. 20:30) Tűzhányó
  • Vámpírherceg: @Draco Fenrir: Igen, meglepően hasonlít a gondolkodás módunk. Legalábbis a kommented alapján nagyo... (2010.07.31. 15:11) Június 17.
  • Draco Fenrir: Annyira átérzem a helyzetedet. Én is tapasztaltam már hasonlót, és ha akarod, segítek neked megvál... (2010.07.31. 15:06) Június 17.
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nyári rege

Vámpírherceg 2010.07.31. 17:34

 Elutazott a szerelmem. Messzire, külföldre. S olyan,mintha az egyik felem is vele ment volna. Nagyon hiányzik. Remélem, hamarosan visszajön, hogy megint a karjaimba zárhassam.

Titokzatos kommentelőm akadt. Csak ma vettem észre, de kitudja mióta vár a komment. Nagyon hasonlít az amit leírt, arra, ahogy én látom a világot. A segítségét is felajánlotta. Jó lenne tudni, ki az. Az írta, szépen írok, művészien,csak kicsit szomorúan. Szerintem inkább csak...elmélkedve, nem pedig szomorúan; bár néha elég nagy az önkritikám. Szeretném megérteni a világot, az embereket, az érzéseket, reakciókat, lehetőségeket. És ezt, nem lehet állandóan nevetve. Persze, haverokkal, olyanokkal akikkel eddig nem voltam igazán jóban, tudok hülyülni. De néha, amikor egyedül vagyok itthon, s például a szerelmem sincs velem, mint most...akkor kiülök az ablakba, és elgondolkozom a világon. Újabban novella írásba kezdtem. Már publikáltam egyet, ezen kívül még van kettő. Plusz, rajzolni is elkezdtem, több-kevesebb sikerrel. Talán belinkelek ide egyet. Most csak ennyit terveztem. NIncs több ötletem, mit írhatnék. Hiányzik a szerelmem...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avampireseveryday.blog.hu/api/trackback/id/tr382189650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VampireLady 2010.12.16. 20:30:47

Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki kihasznált, szívembe taposott és ilyen szép rajzot senkitől se kaptam:( én ha külföldre mennék, senkinek se hiányoznék ... egy kicsit se nemhogy ennyire...a kapcsolatotok remélem szeretettel teli és még sokáig fog tartani:)
süti beállítások módosítása