A vampire prince's life

Utolsó kommentek

  • York Ketchikan: A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már... (2011.09.08. 23:23) Rossz.Rossz?
  • VampireLady: Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki k... (2010.12.16. 20:30) Nyári rege
  • VampireLady: Szia:D most regisztráltam az oldalon és nagyon meglepődtem, hogy rajtam kívül is vannak ilyen "vám... (2010.12.16. 20:30) Tűzhányó
  • Vámpírherceg: @Draco Fenrir: Igen, meglepően hasonlít a gondolkodás módunk. Legalábbis a kommented alapján nagyo... (2010.07.31. 15:11) Június 17.
  • Draco Fenrir: Annyira átérzem a helyzetedet. Én is tapasztaltam már hasonlót, és ha akarod, segítek neked megvál... (2010.07.31. 15:06) Június 17.
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Aavatar. Aang legendája, avagy Az utolsó léghajlító

Vámpírherceg 2010.08.11. 21:31

 Megnéztem a filmet múlt vasárnap. Ma pedig végre befejeztem a mesesorozatot is. Nagyon tetszett mind a kettő. Kellőképpen gyermeki, nevettető, de ugyanakkor elgondolkodtató, és komoly is. Milyen egyszerű is lenne uralni mind a négy elemet, és egyensúlyban tartani pengeélen táncoló világunkat. Előhívni és idomítani a levegőt, a vizet, a földet és a tüzet. Egy testben egyesíteni őket, a békéért és a biztonságért. Ugyanakkor, hatalmas felelőség az ilyen hatalom, mely fölébe kerekedhet az embernek, és leigázhatja. Eluralkodhat birtokosán a hatalomvágy, az uralkodási szándék. MInél nagyobb hatalom van a kezünkben, annál nagyobb a felelőségünk is. Annál több emberért felelünk. A legalsó szint magunkért felelni, majd a szüleinkért, szerelmünkért, családunkért, barátokért...és így tovább, bővítve a kört. Ennek minden ember része. Senki sem bújhat ki a feleőség alól. Amíg egymás mellett élünk,egymástért is felelünk. Tehát ha összeesik mellettem valaki, akkor nem lépem át! Mert kitudja, talán a valamikor az én kocsimból kipöfögő szmog okozta a szívinfarktust, amitől összeesett. Vagy épp nincs kocsid? Akkor lehet, hogy az a busz ami téged szállított, az adta ki a szmogot. nem jársz busszal? Jó, akkor talán múltkor a te biciklid elől kellett félre ugrania, ami tahikardiát okozott nála, melynek későbbi szövődménye lett az infarktus...folytathatnám. Felelősek vagyunk egymásért. Amíg együtt, egyhelyen élünk. Majd ha egyedül fogsz élni, egyes egyedül, ott, ahol nincs más élet!, akkor csak magadért leszel felelős. De amíg olyan helyen élsz, ahol van élet, addig felelős vagy másokért is. Másokért és a környezetedért. És nagy pech, mivel a Földön elég kevés helyről mondható el, hogy nincs ott élet. Vigyázzunk egymásra. ÉS a világunkra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avampireseveryday.blog.hu/api/trackback/id/tr792215577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása