A vampire prince's life

Utolsó kommentek

  • York Ketchikan: A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már... (2011.09.08. 23:23) Rossz.Rossz?
  • VampireLady: Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki k... (2010.12.16. 20:30) Nyári rege
  • VampireLady: Szia:D most regisztráltam az oldalon és nagyon meglepődtem, hogy rajtam kívül is vannak ilyen "vám... (2010.12.16. 20:30) Tűzhányó
  • Vámpírherceg: @Draco Fenrir: Igen, meglepően hasonlít a gondolkodás módunk. Legalábbis a kommented alapján nagyo... (2010.07.31. 15:11) Június 17.
  • Draco Fenrir: Annyira átérzem a helyzetedet. Én is tapasztaltam már hasonlót, és ha akarod, segítek neked megvál... (2010.07.31. 15:06) Június 17.
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Visszatérés...

Vámpírherceg 2011.03.22. 20:58

 Hosszú idő óta nem írtam ide, valóban. Nincs konkrét oka, szimplán elfeledtem. Sok minden történt azóta...

1 éve vagyok együtt a szerelmemmel, és csodálatos év volt. Csodálatos, bár néha zötyögősebb, nehézkesebb. Történt jó, és rossz, de kitartottunk egymás mellett. Szeretem, őszintén, tiszta szívből. Vannak dolgok, amiket kicsit kevésbé szeretek benne, de hát ez már csak így szokott lenni. Azokat is elfogadom, és szép lassan egymáshoz csiszolódunk. Biztos bennem is vannak olyanok,amiket nem szeret annyira.

Nehéz időszakon megy át. Érettségi, felvételi...próbálom mindenben támogatni. Néha azonban én is elfáradok, és nem tudom már tartani benne a lelket. Nem akarom mutatni előtte, hogy én is elgyengülök...de jól esik, ha átölel, és védelmez. Most próbálok erős lenni. Hogy megkönnyítsem a dolgát, amennyire csak lehet.

Szeretem. Mást nem tudok írni. Erről szólt az elmúlt időszaka az életemnek. Egy életről, vele. Amióta minden rendben van köztünk, a barátaim is újra vissza-vissza térnek. Rendeződni látszik az élet. De csak addig van minden rendben, amíg ő boldog. Nagyon remélem, sikerül elérni az álmait. Hogy azzá váljon, amivé akar.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avampireseveryday.blog.hu/api/trackback/id/tr202763281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása