A vampire prince's life

Utolsó kommentek

  • York Ketchikan: A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már... (2011.09.08. 23:23) Rossz.Rossz?
  • VampireLady: Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki k... (2010.12.16. 20:30) Nyári rege
  • VampireLady: Szia:D most regisztráltam az oldalon és nagyon meglepődtem, hogy rajtam kívül is vannak ilyen "vám... (2010.12.16. 20:30) Tűzhányó
  • Vámpírherceg: @Draco Fenrir: Igen, meglepően hasonlít a gondolkodás módunk. Legalábbis a kommented alapján nagyo... (2010.07.31. 15:11) Június 17.
  • Draco Fenrir: Annyira átérzem a helyzetedet. Én is tapasztaltam már hasonlót, és ha akarod, segítek neked megvál... (2010.07.31. 15:06) Június 17.
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egyedül...

Vámpírherceg 2011.09.08. 23:22

Beszéltem ma a szerelmemmel. Nem tudom, mit éreztem közben pontosan. Nagyon hiányzott...hiányzik. Azt írta, jobb volt, hogy nem beszéltünk. Jobban érezte magát tőle egy kicsit. Fura érzések kavarognak most bennem...tudom hogy szeret. Tudom, hogy gondjai vannak, és nehéz az élete. De most nagyon egyedül érzem magam, hiába szeret. Félek. Mindentől. Hogy nem sikerül az érettségi, hogy nem vesznek fel. Most lenne a legnagyobb szükségem a gyengédségére, arra, hogy megvédjen. És tudom, hogy az én hibám...hogy ide sodródtunk, de kicsit rosszul esett, mikor írta, hogy nélkülem jobb volt. Szeretem, és tudom, hogy ő is. De...valahogy abból,ahogy írt, úgy tűnt, most nincs annyira szüksége rám. Nekem viszont mindennél jobban szükségem lenne az ölelő karjaira...Egyedül érzem magam. De azt írta, jobb volt kicsit nélkülem. Azt mondta, nyugodtan írjak rá, hogy nem zavarja...de azt írta,kicsit jobb volt nélkülem. És én azt akarom, hogy neki jó legyen. A lehető legjobb...megpróbálom, hogy jobb legyen neki. Megpróbálok kevesebbet írni neki,kevesebbszer. Mert...mert szeretem. És az Ő boldogsága számomra az első...akármennyire fáj is egyedül lenni. Szeretem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avampireseveryday.blog.hu/api/trackback/id/tr53212636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása