A vampire prince's life

Utolsó kommentek

  • York Ketchikan: A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már... (2011.09.08. 23:23) Rossz.Rossz?
  • VampireLady: Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki k... (2010.12.16. 20:30) Nyári rege
  • VampireLady: Szia:D most regisztráltam az oldalon és nagyon meglepődtem, hogy rajtam kívül is vannak ilyen "vám... (2010.12.16. 20:30) Tűzhányó
  • Vámpírherceg: @Draco Fenrir: Igen, meglepően hasonlít a gondolkodás módunk. Legalábbis a kommented alapján nagyo... (2010.07.31. 15:11) Június 17.
  • Draco Fenrir: Annyira átérzem a helyzetedet. Én is tapasztaltam már hasonlót, és ha akarod, segítek neked megvál... (2010.07.31. 15:06) Június 17.
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Néha nem értem...

Vámpírherceg 2009.10.13. 20:59

Néha nem értem az emberek, hogy miért ítélnek első látásra...

Kicsit emo a kinézetem. De tényleg csak kicsit. Főleg a hajam, meg kedvelem a 60-as évekbeli csőnadrágokat. Ennyi. Nem tudom, ez miért zavar néhány ember. Főleg a korombelieket (16 éves vagyok egyébként) és a néhány évvel idősebbeket. Nem tudom, miért baj az,ha én így érzem jól magam. Ha nem tetszik, el lehet fordulni, bár szerintem nem olyan "kirívó" a külsőm. Nem értem, miért kell beszólogatni ( nem mintha különösebben a lelkemre venném őket ). Attól menőbbnek érzik magukat? Ezzel növelik az egojukat? Gyógyszerezzék magukat, ha egyébként öbizalom hiányban szenvednek. Egyébként meg, alázzák csak az embereket, szólogassanak nyugodtan be. Egyszer úgyis lesz valaki, aki feláll, és visszavág. Mert mindig van valaki. Akkor majd rádöbbennek,mennyire menő dolog beszólogatni. Ha nekem szól be valaki, visszaszólok. Tök mindegy, hogy egy nagymenő paraszt, vagy csak egy ellenőr a buszon kötözködik, ugyan úgy visszaszólok. Nem igazán izgat. De én csak annak szólok be, aki paraszt velem. Hát mindegy...nem tudom megérteni őket. Egyszer talán az is sikerül,és akkor mégjobban fogom szánni az ilyen embereket, mint most. Mert azokat, akik a másik megalázásával nővelik az egojukat, akik ettől érzik magukat menőnek, azokat csak szánni lehet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avampireseveryday.blog.hu/api/trackback/id/tr901448363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása