A vampire prince's life

Utolsó kommentek

  • York Ketchikan: A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már... (2011.09.08. 23:23) Rossz.Rossz?
  • VampireLady: Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki k... (2010.12.16. 20:30) Nyári rege
  • VampireLady: Szia:D most regisztráltam az oldalon és nagyon meglepődtem, hogy rajtam kívül is vannak ilyen "vám... (2010.12.16. 20:30) Tűzhányó
  • Vámpírherceg: @Draco Fenrir: Igen, meglepően hasonlít a gondolkodás módunk. Legalábbis a kommented alapján nagyo... (2010.07.31. 15:11) Június 17.
  • Draco Fenrir: Annyira átérzem a helyzetedet. Én is tapasztaltam már hasonlót, és ha akarod, segítek neked megvál... (2010.07.31. 15:06) Június 17.
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

így ennyi lenne...

Vámpírherceg 2009.12.12. 18:33

hát, úgy a nagyvilágban már megszoktam,hogy énvagyok a bűnbak,és a hibás. hogy mindent rámfognak. de hogy még a családban is...

a lényeg annyi, hogy tesóimat vinnem kellett valahová,és apám azt mondta, ha akarom,otthagyhatom őket,és majd visszamegyek értük amikor végeztek.

anyám felhívott...és leb@szott azért,amiért otthagytam őket egyedül...(mellesleg egy templomban, pásztorjáték, ergo betlehemes próbán...vagy 4 felnőtt,és kb másik 20 gyerek társaságában...)

aztán azért is le lettem b@aszva,mert hugom délelőtt megmutatta,mit mondott anyám,mit adjak rá,ha viszem őket délután. mint kiderült,mégsem azt kellett volna,amit mutatott. és ezért is én lettem lebaszva, mert hát mint nagynak látnom kellene, hogy az nem olyan ruha, amiben levihetem.

szóval. úgy nagyjából most lett teljesen elegem az életből. egy héttel ezelőtt úgy döntöttem,végre akkor a saját boldogságomra fogok koncentrálni. de még ilyenkor sem lehet,amikor pedig akarnám. az elmúlt...2 hét sok volt nekem. túl sok. bőven elég. lassan már tényleg csak azt várom, hogy belerokkanjak valamelyik hülye betegségbe...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avampireseveryday.blog.hu/api/trackback/id/tr261592883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása