A vampire prince's life

Utolsó kommentek

  • York Ketchikan: A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már... (2011.09.08. 23:23) Rossz.Rossz?
  • VampireLady: Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki k... (2010.12.16. 20:30) Nyári rege
  • VampireLady: Szia:D most regisztráltam az oldalon és nagyon meglepődtem, hogy rajtam kívül is vannak ilyen "vám... (2010.12.16. 20:30) Tűzhányó
  • Vámpírherceg: @Draco Fenrir: Igen, meglepően hasonlít a gondolkodás módunk. Legalábbis a kommented alapján nagyo... (2010.07.31. 15:11) Június 17.
  • Draco Fenrir: Annyira átérzem a helyzetedet. Én is tapasztaltam már hasonlót, és ha akarod, segítek neked megvál... (2010.07.31. 15:06) Június 17.
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

'09-2010

Vámpírherceg 2010.01.02. 14:16

hát. tudom, háttal nem kezdünk mondatot. tehát. újév van. nem nagyon érzem a változást. csak annyiban, hogy ha ránézek a naptárra 2010-et látok. ami nem tetszik annyira. a 2009. jobban nézett ki. mit is írjak? tényleg nem sokminden változott tavalyhoz képest. nem tudom, milyen évnek nézek elébe. persze,jósoltathatnék...meg ilyenek. de szerintem hülyeség. a jóslatok már alapból megváltoztatják a jövőt. és...az meg amúgy sincs kőbe vésve. attól függ, milyen döntéseket hozok.
mindenesetre idén a legfőbb célom az, hogy boldog legyek. és boldogok legyenek azok is, akik a környezetemben vannak. a barátaim, akik sokat jelentenek nekem, a haverok, akikkel együtt hülyülünk,a családom, és mindenki.
Újév van. Szóval, értékelnem kéne az elmúlt évet. Sokminden történt. Volt, akit megbántottam, nem is egyszer. Nem tudom, tudja e, hogy nem szándékos volt, és hogy nagyon sajnálom. De pl. a tavalyi január sok szép pillanatot tartogatott. És, hát a május is ilyen volt. A kettő között annyira nem élveztem az életet, de ...nem csak dombok és hegyek vannak... A nyár nem volt túl fergeteges. Inkább egy átlagos nyárnak mondanám. Bár a szülinapi buli, vagy a múzeumok éjszakája, sőt! még a mozifanatikusok is április vége felé, vagy a Mozizás Fruzsival, május végén Lindával és Lugóval ( bocsi Lugó,remélem már nem haragszol :(  )...mind fantasztikus és emlékezetes események voltak. Aztán jött az ősz... és a suli. De itt is voltak emlékezetes percek, órák, napok. Nem is kevés! Majd jött a tél. És...a betegség. noveber közepétől egészen karácsonyig. De december második fele felejthetetlen! Az Avatar az év mozizása volt ( igaz Dani? :D ), vagy a korizás ( ami szintén felejthetetlen ;) ), vagy a szilveszter ( és igen, tényleg kellene utószilveszteri bulit rendezni :D de azt Nándi nagyijánál xD ). Nos. Röviden, tömören( elég sok dolgot kihagyva ennyi lett volna 2009. Sokmindent tanultam, sokmindent kaptam, de vesztettem is. De ugyebár mindennek két oldala van. Ilyen az élet. Remélem 2010. legalább ilyen érdekes, és fergeteges év lesz. Barátokkal,szerelemmel, és felejthetetlen, örökké megmaradó pillanatokkal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avampireseveryday.blog.hu/api/trackback/id/tr171639353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása