A vampire prince's life

Utolsó kommentek

  • York Ketchikan: A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már... (2011.09.08. 23:23) Rossz.Rossz?
  • VampireLady: Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki k... (2010.12.16. 20:30) Nyári rege
  • VampireLady: Szia:D most regisztráltam az oldalon és nagyon meglepődtem, hogy rajtam kívül is vannak ilyen "vám... (2010.12.16. 20:30) Tűzhányó
  • Vámpírherceg: @Draco Fenrir: Igen, meglepően hasonlít a gondolkodás módunk. Legalábbis a kommented alapján nagyo... (2010.07.31. 15:11) Június 17.
  • Draco Fenrir: Annyira átérzem a helyzetedet. Én is tapasztaltam már hasonlót, és ha akarod, segítek neked megvál... (2010.07.31. 15:06) Június 17.
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

alone...

Vámpírherceg 2010.04.02. 11:26

elhagyatottnak érzem magam.újra. vagy...talán megint. ülök a szobámban a gép előtt, és percről percre egyre jobban azt érzem, hogy teljesen egyedül vagyok.mintha senki sem létezne rajtam kívül. vagy mintha mindeki itthagyott volna.deja vu-m van. nagyonis van egy ember az életemben, aki egy korábbira emlékeztet. egy jóval régebben megismert emberre. A viselkedése, a stílusa...minden.és nem tudom ezt hova tenni. mert az ilyen dolgokba bele van kódolva az a klehetőség, hogy a régi hibákat újra elkövetjük,ha nem figyelünk eléggé. azt pedig semmiképp sem szeretném. egy olyan hibát elég egyszer elkovetni. bőven elég.

tegnap előtt névnapom volt. hát. nem tel túlságosan névnapi hangulatban, de azért élveztem.pr ember felköszöntött ( van aki másodjára 4 nap alatt :) ). jólesett hogy gondoltak rám.viszont volt aki megkérdezte msn-en,hogy miért van kiírva az,hogy "köszi,aki gondolt rám."...inkább csak annyit5 mondtam neki,hogy magán ügy.

hát,nem is tudom mit írhatnék.szeretek valakit.nagyonis.csak még nemtudom hová tenni ezt az érzéset.van,hogy rágondolok,és csak egy jóbarátként jut eszembe, máskor meg 5 percenként nézem meg facebookon, vagy myvipen a képeit...már nemhiszek a mesékben...már fél éve nem. de mégis szeretném, ha ez örökké tartana.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avampireseveryday.blog.hu/api/trackback/id/tr11889051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása