A vampire prince's life

Utolsó kommentek

  • York Ketchikan: A világ nem fekete-fehér, csak tekints a jin-jangra: a feketében ott a fehér és vica versa. Ha már... (2011.09.08. 23:23) Rossz.Rossz?
  • VampireLady: Olyan jó lehet a barátnődnek, hogy ilyen figyelmes és szerető barátja van:) engem eddig mindenki k... (2010.12.16. 20:30) Nyári rege
  • VampireLady: Szia:D most regisztráltam az oldalon és nagyon meglepődtem, hogy rajtam kívül is vannak ilyen "vám... (2010.12.16. 20:30) Tűzhányó
  • Vámpírherceg: @Draco Fenrir: Igen, meglepően hasonlít a gondolkodás módunk. Legalábbis a kommented alapján nagyo... (2010.07.31. 15:11) Június 17.
  • Draco Fenrir: Annyira átérzem a helyzetedet. Én is tapasztaltam már hasonlót, és ha akarod, segítek neked megvál... (2010.07.31. 15:06) Június 17.
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

egy újabb év.újabb tapasztalatok.

Vámpírherceg 2010.05.11. 21:12

május van. mintha csak október eleje lenne, amikor a nap már épphogy csak melenget. amikor lassan beköszönt a tél. amikor még nagyon boldog voltam. aztán jött egy tél, ahol ritkán napsugár olvasztotta fel átfagyott testemet. majd a kora tavasz, melyben próbált életre kelni a nap, s melyben sötétségbe borult a hold. majd eljött ostarát, s a tél végleg tova tűnt. valami új született. nem csak a természetben. bennem is. kicsit megváltoztam. külsőleg, belsőleg. újra kezdtem. most teljesen.

hogy milyen is vagyok valójában? jó kérdés. nem tudnám megmondani. magammal szemben vagy elfogult lennék, vagy pedig lealacsonyítanám magam. azokat kérdezd, akik ismernek. ne csak a barátaimat. az ellenségeimet is. kettőjük véleményében rejlik az igazság. de egyik sem mond teljesen igazat. mindkettő elfogult egy kicsit. de ne kettejük mondataiból ítélj meg. ismerj meg ha mered. ha nem ítélsz az első pillantás alapján. a legtöbben ezt teszik. nem mondom, hogy jól jársz. hogy rosszul azt sem. csak próbáld meg. aztán dönts. de ne előre. és ne csak az én esetemben. mindenkinél. volt már, hogy valaki megismert. és kellemesen csalódott. volt már, hogy valaki megismert, és tényleg csalódott. semmit sem garantálhatok. nem tudok ez ellen mit csinálni.benne van a kockázat. csak annyit kérek, hogy ne ítélj előre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avampireseveryday.blog.hu/api/trackback/id/tr661993524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása